Top Blogi

środa, 3 lipca 2013

Zielono.

Pierwsze śniadanie w Danii, a że tu tak zielono wszędzie...to i ono będzie zielone :D




Zielony omlet z jagodami goji:
- 2 jajka
- 2 garście liści szpinaku
- sól, czosnek, mielona limonka ( znalazłam taką cudowną przyprawę, ale zamiast niej może być starta skórka z limonki)

Wszystko wrzucamy do blendera i gotowe...kocham prostotę przygotowania omletów! Usmażyłam na oleju kokosowym, przykrywając omlet pokrywką. Nie trzeba nawet dodawać mąki żeby wyszedł! Posmarowałam go genialnym serkiem truskawkowo- rabarbarowym Skyrk z dużą ilością białka ( w Polsce takich nie widziałam niestety, ale może być każdy inny lub jogurt naturalny ), w środek włożyłam plasterki bananów  i coś o czym ostatnio mówią wszyscy zdrowo odżywiający się, czyli jagody goji (dostałam je w  jak zwykle niezastąpionym sklepie www.krukam.pl ) O ich walorach w osobnym poście.
Smak omletu nie do opisania, nie mówiąc już o witaminach i składnikach mineralnych jakie zawiera ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz