Top Blogi

sobota, 11 maja 2013

Spaghetti po francusku ?

Mój uroczy znajomy z Francji przygotował kiedyś sobie u mnie coś co nazwał "spaghetti z jajkiem". Nawet ja na początku dziwnie na to patrzyłam, ale kiedy sama spróbowałam je zrobić i nieco ulepszyć, okazało się całkiem niezłe w smaku ;)

Spaghetti z bazyliowym pesto i jajkiem



Składniki:
- makaron spaghetti ( najlepiej pełnoziarnisty lub z mąki Durum )
- pół słoiczka bazyliowego pesto
- 2 jajka
- szczypiorek
- ząbek czosnku
- sól, pieprz, oregano, słodka papryka
- starty ser żółty do posypania ( ja użyłam mieszanki serów tartych)
- orzechy włoskie

Makaron ugotować al dente, niech będzie nawet nieco bardziej twardy.  Na patelni podgrzać bazyliowe pesto z czosnkiem, dodać przyprawy, do tego dodać odcedzony makaron i poddusić. Kiedy będzie już odpowiednio miękki, wbić jajka i poczekać do ich ścięcia od czasu do czasu mieszając. Na końcu posypać szczypiorkiem i orzechami włoskimi oraz startym serem. I jeść :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz